یک مطلب زیبا از آقای شیروانی در مورد خانواده ارد بزرگ فرزند شیروان



از آنجایی که ما همسایه قدیمی خاندان شرکاها بوده ایم مواردی را تقدیم می کنم هر چند سن من آنقدرها نیست اما از پدر و مادرم موارد را پرسیدم و آنها با صبر و حوصله یک به یک پاسخ گفتند که تقدیم می کنم .

خانواده شرکاها در شیروان خانواده سرشناسی هستند .
پیش از انقلاب رییس شورای شهر شهرمان مرحوم محمدحسین شرکا عموی ارد بزرگ بود .
آنها دو برادر بودند به نام های محمد حسین و محمد تقی فرزندان بابا این دو برادر یکی در شیروان ماند و دیگر به مشهد رفت و آنجا ازدواج نمود ارد بزرگ فرزند مرحوم محمدتقی شرکا است .
خانواده ما هم پس از انقلاب به مشهد کوچ کرد در شیروان همسایه آنها بودیم . منزل آنها آن زمان سمت راست امام غیبی بود خانواده شرکاها و فلاحتکارها بصورت موروثی تقریبا همه بخش های قدیمی ارگ شیروان را در اختیار داشتند هر چند الان دیگر کمتر کسی از آن خانواده در آنجا حضور دارد .

بارها در سایت شیران شیروان که امروز خود یک مرجع قابل اطمینان برای ما شیروانیها هست دیده ام مطالبی از همکلاسیهای سابق ارد بزرگ در شیروان ...

حالا شاید باز یک عده بگویند از کجا معلوم ارد بزرگ با شرکاها رابطه یی داشته باشد پس از شما دعوت می کنم لینک زیر را هم ببینید :

http://greatorod.forumotion.ca/topic-t34.htm

می بینید
هیچ چیز پنهانی وجود ندارد و نیازی به بسیج آنچنانی هم نیست !

وقتی این مطالب را می نوشتم دائم به یاد آخرین نوشته خانم حمیرا ستارزاده بودم

مطلبی که پس از سالی دردناک نوشته شد
و براستی پرهای فرزندان شیروان سوخت ...


منبع : سایت شیران شیروان
http://shiraneshirvan.blogfa.com/post-213.aspx