سایت شیران شیروان : سایت ویکی پدیا و حرف های پوچ

اهانت به سبک ویکی پدیایی !
همه نوع اهانت به ارد بزرگ در فیس بوک و سایتهای تجزیه طلب پان تورک و پشتونهای افراطی طالبان افغانستان دیده بودیم مگر سایت ویکی پدیا !
گویا در این سایت یکی از مدیران بد سابقه ویکی پدیا با نام بهزاد مدرس به همراه چند نام مستعار دیگر که بعید نیست همه آنها یک نفر باشند به ارد بزرگ اهانت می کنند . متن زیر از سایت شیران شیروان برداشت شده است :

=========================================

سایت ویکی پدیای فارسی در اقدامی تعجب برانگیز به جای پرداختن به واقعیات ، تمام سعی و تلاش خود را بکار گرفته تا شخصیت دوست داشتنی کشورمان ارد بزرگ را که ما شیروانیها به او "بزرگ شیروان" می گویم را مورد هجوم ، اهانت ، تشکیک و توهین قرار دهد .
این حرکت کاملا حساب شده ! (( از تاریخ ‏۱۶ مهٔ ۲۰۱۰، ساعت ۰۵:۳۹)) بروز و ظهور یافته است .


آنچه می توان از کل اقدامات انجام شده فهمید عبارتند از :

1- یورش به روابط دیرینه فارسی زبانان با حذف دوستی ارد بزرگ و احمدشاه مسعود
2- هم صدای با پان تورکهای ایران و افغانستان بهمراه پشتنون های افراطی متمایل به پاکستان ، امارات متحده عربی و عربستان
3- حرمت شکنی و نابود کردن چهره نجیب ارد بزرگ
4- حمله به آرمانهای ارد بزرگ که تماما گویای روح میهن دوستی و تقویت روابط کشورهای هم فرهنگ با ایران است .
5- ایجاد بذر نفاق در بین کشورهای فارسی زبان

http://razdar.files.wordpress.com/2010/03/iran-afghanistan.jpg


دستانی از لندن در کارند تا به مقاصد بالا برسند دقیقا در بیوگرافی کسی که با نام مستعار Khurasan است و بر روی رابطه ارد بزرگ و احمدشاه مسعود کار می کند می خوانیم که ساکن انگلستان و شهر لندن است . همه ما ایرانیها و همزبانان خود در شرق کشورمان می دانیم عامل جدایی کشور یک پارچه ما انگلیس بود . حالا سردمداران انگلیس می بینند روابط فرهنگی و فکری ما ایرانیان همچون دوستی ارد بزرگ و احمد شاه مسعود غیر قابل انکار است و از این رو همه سعی خود را بکار گرفته اند تا از طریق سایت مرجعی همچون ویکی پدیا ارابه های جنگی خویش را به حرکت در آورند .
و همچنان فصل جدایی باشند بین ما کشورهایی که دارای یک سابقه مشترک هستیم .


خلاصه اقداماتی که مدیران سایت ویکی پدیای فارسی بر علیه ارد بزرگ انجام داده اند :

1- نام ارد بزرگ را از زندگی نامه احمد شاه مسعود حذف نموده اند ( در صورتی که حداقل در طی یکساله گذشته بخشی جدای ناپذیر از بیوگرافی احمدشاه مسعود بود)

2- با نصب چهار پلاکارد بر بالای زندگینامه ارد بزرگ در ویکی پدیا به مخاطب القاء می کنند که متن زیر بی ارزش است !!!( و جالب اینکه این پلاکاردها هیچ تناسبی با متن مقاله ندارند)

3- اهانت مستقیم به ارد بزرگ (بی شرمانه واژه هایی در بخش حذف مقاله نوشته شده که می توانید در بخش اسناد این مقاله متن را ببینید )

4- انکار تاثیر گذاری ارد بزرگ بر احمدشاه مسعود (این حرکت توسط یکی از چهرهای های اصلی ویکی پدیا ساکن انگلیس رخ داده است )

5- لودگی (طراح ابتدایی بحث حذف مقاله ارد بزرگ می پرسد ارد بزرگ مرد است یا زن !!!)

6- تشکیک بر دو میلیون و هفتصد هزار سایت و وبلاگی که در مورد ارد بزرگ نوشته اند !!! ( ‫يافته 1 - 100 از حدود 2,760,000 درباره ارد بزرگ در سایت گوگل)

7- پس از آنکه مخالفت با اهانت های انجام شده به ارد بزرگ در ویکی پدیا متجلی شد یکی از مدیران اصلی این سایت به نام بهزاد مدرس که ساکن کشور نیمه مستعمره انگلیس یعنی کاناداست چنین در مورد مقاله ارد بزرگ در بخش حذف آن نوشت : حذف شود. نوشتاری که هیچیک از مطالبش اثبات پذیر نیست باید حذف شود. ما فقط یک سری گفتاورد از این فرد داریم که حداکثر باید به ویکی گفتاورد منتقل شود. در ایران و افغانستان صدها(شایدم هزارها) از این مرشد ها داریم که هر کدام حداقل تعدادی مرید دارند که اگر به اینترنت دسترسی داشته باشند می توانند مانند مریدان ارد بزرگ تبلیغات داشته باشند. به هر حال هر وقت منبع مستقل و معتبری پیدا شد که به ایشان پرداخت می توان برای ایشان مقاله ساخت. این منابعی که ارایه شده تنها یک سری گفتاورد از ایشان هستند.

این درحالیست که یکی از کاربران برای این مدیر ویکی پدیا در زیر همان متن نوشته است : ارد بزرگ در سطح کشورهای آسیای میانه بی نظیر است . با زمینه سازی و تخریب این چهره برجسته نمی توان به نتیجه رسید آقای مدیر شما هزار نفر معرفی نکنید شما ده نفر همانند ارد بزرگ در سطح کشورهای فارسی زبان معرفی کنید


نکته مهم :
مسئولین محترم کشورمان ، باید بر روی مقالات ویکی پدیا حساس باشند . این سایت به مراتب می تواند مخربتر از فیس بوک باشد .
باید کار کارشناسی بر روی عملکرد این سایت صورت پذیرد . سیستم مدیریت و کاربری ویکی پدیا فوق العاده مشکوک است .

سعی خواهم نمود به زودی نقدی کلی بر سایت ویکی پدیای فارسی داشته باشم .
عاطفه معصومی


البته شایان ذکر است که ویکی پدیا سایتی است که اعتبار چندانی ندارد زیرا توسط هر کسی قابل ویرایش است و یک دانشنامه آزاد است

عزیزان شما حامیان ارد بزرگ را ببینید (در سایت بنیاد جهانی ارد بزرگ )

او هم اکنون قابل نفی نیست !!!!


سایت شیران شیروان
http://shiraneshirvan.blogfa.com/post-25.aspx