در سایت ویکی پدیا چه خبر است ؟


چند پیام از اوضاع داخلی ویکی پدیا دریافت کردیم از آنجایی که حلقه های درونی باند ویکی پدیا تا کنون مخفی مانده است این اطلاعات می تواند کمک بسیاری به شناسایی کسانی دهد که این روزها در حال حمله به اشتراکات ملی و میهنی ایران ، افغانستان و تاجیکستان هستند . کسانی که "نظریه قاره کهن" ارد بزرگ به وحشتشان افکنده , اکنون پیامها تقدیم می گردد :

http://i3.tinypic.com/53r8co3.jpg
ناشناس گفت...

شخصیت ارد بزرگ بزرگ تر از اینهاس که با این هجمه ها خدشه دار شود. همه مدیر های آنجا سر و کله یک کرباسند. مدیری که آن کاربر معترض را بست نامش "همان " بود. این اقا موزیانه نظر مخالف نداد اما جایی که لازم شد با بستن آن کاربر معترض و مدافع ارد بزرگ ماهیت خودش را نشان داد. آن کاربری که با وقاحت ارد بزرگ را جک نامید هم آیدیش الفبت است. این شخص حساب دیگر مدیر مردتنها است. الفبت یک پشتون و طالبان مخالف نظریه قاره کهن ارد بزرگ است. دیدم که مقاله ای با نام مجعول سید جمال افغانی نوشته است.

http://i3.tinypic.com/53r8co3.jpg
ناشناس گفت...

مدیرایی مانند مدرس؛ همان؛ علمجو و کامیکس و آدلر که در حذف ویکی دست داشتند همه مدیرای خورده پای ویکی اند.

دو مدیر اصلی دارد ویکی که با هم تمام نقشه ها پشت ویکیپدیا را می کشند. رییس این نوکر ها که با همکاری انگلیس به ارد اهانت کردند، دو مدیر اصلی هستند با نام بهافرید و مردتنها که بدون هماهنگی این دو آب از آب در ویکیپدیا تکان نمی خورد. نقشه حمله به ارد بزرگ را هم حتما این دو با هم طراحی کرده اند.




-------------------
این بحث ادامه خواهد داشت